Tuesday, August 16, 2011

juadah sahur...(edisi aku terlambat lagi) Ep 3


Bertemu lagi dalam rancangan....
JUADAH SAHUR...(edisi aku terlambat lagi..) Ep 3.

Diam tak Diam kita masuk separuh bulan yang kedua dalam bulan ramadhan ni...ok hari ni plak aku...oppss....kasar ye aku..saya....
ok saya nak cerite kan pula juadah yang kita rasa,
"ish..macam pelik je..."
atau pun,
"hmm...konon2 Mat Salleh la tu..."
Ha..! Agak2 dah tau tak ape die juadah yang saya maksudkan tu..

juadah yang saya maksudkan adalah....

(Sekadar Gambar Hiasan)

Bijirin Sarapan!

Sama seperti yang saya beritahu semalam,
kena standby dulu benda2 ni kat rumah baru boleh masuk rancangan ni..hahahaha...
kena beli dulu siap2 benda ni, then baru boleh praktikkan idea ini dirumah...

Kalau seperti apa yang saya praktikkan...saya akan makan
ini






ini adalah juadah @ menu yang pada pandangan saya agak baik untuk memulakan pagi yang ceria...

ianya amat mudah...
ambil Bowl @ cawan besar @ apa je yang boleh masukkan cereal tu
ambil cereal tu tadi..tuang....
pastu amik plak Susu Soya V-Soy tu...tuang....
ambil sudu, buka mulut....tuang...
kan senang?
Ambil dan Tuang

ok...setakat ni dulu..
Selamat Mencuba!

PS : nak pilih bijirin lain pun bole...Honey Starz ke Kellogs Frosties ke....hehehe...

No comments:

Post a Comment